Ung Stjärna från TV-Serien Glee beroende av BOTOX!?!


Det senaste från amerikansk media, ni vet Charice från Tv-Serien Glee? Nu har hon erkänt till pressen att hon nuligen har börjat använda botox och andra icke kurigiska ingrepp, anledningen sägs vara att hon ville se extra fräsch ut för e photo shoot! Men COME ON För helvete, ursäkta uttrycket, men en 18årig tjej är väl den som minst av alla behöver botox? Jag är 19 år, ska då jag isåfall göra en ansiktslyftning, och nästa år när jag är 20 ska kan jag lika gärna bli konserverad på ett naturhistorisk museum som en fossil?!? Galet säger jag, och det är ändå min åsikt som räknas!
Bilder ovan: theshowbizinsider.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0