The Guru has decided!

Jag har bestämt mig och tagit ett avgörade beslut för bloggens framtid! Det är ett beslut som jag tänk fram och tilbacka på eftersom att en blogg tar så mycket tid och energi för en, men eftersom att jag är en sann entreprenör med stora visioner..Så kommer jag att fortsätta bloggen med dunderkraft och rejäl fart, eftersom att där finns många skvallerbloggar därute, men där är ändå ingen som min då andras bloggar är fokuserade på andra aspekter than mine...Dock ska ni veta att mitt riktiga liv är redan krävande som det är, så om detta projekt blir ett helt oavlönat och tidsödslande,så förstår ni nog vad jag måste göra..Men det hoppas jag inte, så nu kör vi!


Let's rock'n roll mother fuckers!


Your sincerely,

Skvallergrabben

Min avatar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0