posh24.se: NU ÄR DET KRIG!

[Jag har ganska bråttom ska iväg på middagsbjudning, även skvallergrabben måste få gå på party också, så senare updates för ni sent ikväll!]

Men ialla fall, om ni går in på posh24.se så kommer ni se att dem nu kör en massa bilder på kändisar utan smink och kallar det "den nakna sanningen" vilket mer eller mindre är som mina the real deals, som jag delar med mig av!! Så jävla patetiska dem är alltså, dem är jo fan ett helt jävla nyhetsteam och vad dem gör är att dom går och snor ideer från skvallerblogg med en bloggare bakom, usch säger jag bara! Jag tänker inte lägga in en bild på dem, de förtjänar det inte!


Vi syns ikväll med mer updates! Nu ska skvallergrabben gå och party, kan hända att jag delar med av det till er senare, men får se vad jag känner för!

Yours Sincerely

Skvallergrabben!


Kommentarer
Postat av: Sara

HA! jag älskar din blogg!

Den är supergrym!



Kram!

2010-08-25 @ 23:09:37
URL: http://zarahhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0