Michael Jacksons hemliga dotter!!! BREAKING NEWS!




Senaste skvallret från Hollywood, och det är skvaller må jag lova! BIG TIME! Jag trodde inte mina ögon när en av mina källor i H-wood berättade följande för mig: Jo att enligt källor har nu en kvinna vid namn Mocienne Jackson stigit fram i pressen och påstått att hon är Michael Jacksons och Diana Ross's Syster  (Barbara) hemliga kärleksbarn barn. Enligt henne ska Michaels mamma ha anlitat kidnappare att röva bort henne till Belgien, Belgien mina kära vänner! WTF? Och sen ska hennes kidnappare blivit mördade och nu helt plötsligt är hon fri! Vilken röra! Jag är helt stum, kan jag tala om, snacka om ett desperat försök till att utnyttja michaels stackars familj..MEN OKEJ, Vi får vänta och se tills DNA tester är fixat! Surprises do happen!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0