Kvinnor opererar sina fötter för att passa in bättre i högklackat.. Off Topic!


Detta måvara en "icke kändisnyhet" men som sagt dem flesta skönhetsoperationer börjar i Hollywod och detta är inget udantag, så kändisar kommer stå på kö inom kort tid. Ialla fall amerikanska kvinnor gör det redan i dag på en klinik i Beverly Hills, där man kan operera sin fötter smalare, sen finns det en annan som man kan förkorta tårna så att dem inte klämms av skon. Slutligen kan man också operera in ett silikon implantat i hälen så att man inte för ont i fötterna som dem flesta kvinnor och tjejer får efter några timmar i high heels..Jag som man kan inte fatta detta, för mig låter detta helt fucking absurt, men jag tänkte att när jag läste om det att det ändå var lite intressant skvaller i det hela! Glöm inte att checka in senare idag för mer spännande skvaller om kändisarna i Hollywood!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0