Hilary Duff plastikopererar sig inför Bröllopet



Nu blir det Hilary News igen! Men ni kan mig, senaste updaten, Alltid! Okej, så enligt källor ska Hilary Duff nu har plastikopererat sina bröst för att få dem lite fylligare, men hon ska även ha sprutat in botox och andra fillers med önskan att bli ännu vackrare inför den stora dagen! Dessutom har hon sagt att hon nu ska börja hårdträna 6 dagar i veckan på det lokala gymmet i Beverly Hills. Hon har redan gått ner 1-3 kg. Vad tycker jag om detta? Helt Absurt iheller hur?!? Jag menar brösten behövs jo knappast fixas, såvida man inte vill få bimboresultat som visa andra kändisar, om ni vet vad jag menar! Hon är jo redan skitvacker som hon redan är, dessutom hon är 22 ÅR GAMMAL, HON BEHÖVER INTE BOTOX! SKÄRP DIG, HILARY ELLER DU KOMMER SE UT SOM MS PLASTIC FANTASTIC!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0