Demi Moores tillrättavisade av ett förnuftigt fan + The real deal



Det må vara en relativ sval nyhet om du jämför med tidigare, men jag tänkte att jag ändå kunde dela med mig lite till idag! Jo det är så att Demi Moore som är ihop Ashton Kutcher, som ni säkert vet! (ålderskillnad på typ 15-20år) Men iaf hon ska ha twittrat att hon nu kommer börja en 21 dagars diet "The clean programme" vilket innebär att hennes kost kommer att bestå av smoothies och sallader!

Ett fan ska då ha twittrat tillbacka till henne och sagt att det räcker mycket väl med träning och nyttig mat! Då ska demi ha svarat " Jag tror nog att du får efterforska lite med vad jag gör, för detta handlar inte om självsvält. Det handlar [nämligen] om ge din kropp alla näringsämnena" HAHAH med hjälp av smoothier och sallader, kom igen DEMI! FÖR ATT GÖRA DENNA NYHET LITE MER SPICY SÅ KOMMER HÄR EN THE REAL DEAL MED DEMI!

The real deal #7

Skillnad, njae kanske att hon ser lite yngre ut när hon är fixad..That's it!

Help Me Support This Cause

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0