Angelina på turne med hennes nya film Salt..Veckans snygging!

Angelina Jolie at the “Salt” premieres in Tokyo and Moscow 
Getty Images / WireImage
Angelina Jolie är på världslansering av hennes senast film "Salt" här syns hon på röda mattan i Japan! För att förklara filmen i kort så handlar det om att CIA Agent (Angelina) förhör en rysk spion o får reda på att Ryssland planerat att bomba i sönder hela USA. Känns lite Bruce Willis tema över det hela! Men är Angelina snygg eller vad? Det är nästan så att jag dreglar ner min data när jag ser dessa bilder, speciellt om ni jämför med bilden när hon precis hade plastikoperat sig..Tur att hon slutade där för kolla in bilden nedan!

Hon om någon behöver väl inte plastikoperera sig eller hur? Jag menar om hon behöver det, ja då behöver alla vi andra det också! Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0