Allt eller inget

Kära läsare som eran entertainment guru kommer jag nu inför er att berätta, som ni vet så har bloggen legat nere nu ett antal månader, vilket jag beklagar! Men för att ni inte ska bli vilseledda om vad som händer så ska beslut tas inom kort tid (senaste en vecka, jag lovar) om bloggen ska fortsatta sin överlevnad i det stora blogghavet!
Något av två följande kommer hända:

* Jag beslutar att bloggen läggs ner för gott, dvs hela konceptet kommer att raderas förutom namnet som är mitt varumärke..

* Jag beslutar att fortsätta bloggen och om jag bestämmer mig för detta alternativ, kommer bloggen har fler uppdateringar och drivas hårdare än någon annan blogg någonsin! Fler inlägg än Kissie, garanterat! Detta som har hänt innan, kommer inte att hända igen.


Ni kommer få information inom kort! Mkt snart!

Guru of Entertainment news

Kommentarer
Postat av: Jane

Jaha, jag tänkte väl, jag trodde först att du hade gett upp bloggen helt och hållet..Jag tycker du kan forsätta ett tag till.



2010-07-09 @ 23:53:08
URL: http://fabolousa.blogg.se/
Postat av: Henke

Vilken jävla skitblogg, stäng skiten för i helvete!!

2010-07-09 @ 23:54:02
Postat av: Sara

Hoppas varkligen du kommer att skriva mer, gillar skvallret :)

2010-07-09 @ 23:55:06
Postat av: Anonym

GURU?Större än Kissie?? Dröm vidare va!

2010-07-09 @ 23:56:01
Postat av: Malin

Snacka om att vara avundsjuk Henke, sådana som dig är patetiska kräk som man bara vill bli av med. Och om du inte gillar bloggen, varför du då in här? Nä just det din fegis! Skvallergrabben, fortsätt du faktiskt ganska bra!

Kram

Malin

2010-07-09 @ 23:58:07
Postat av: Emma

Ha kvar den

2010-07-10 @ 00:31:24
Postat av: trött på vad allt skvallerbloggar heter

Ska säga dig Skvallergrabben, att jag är så trött på skvallerbloggar! Seriöst, ingen bryr sig om vad Madonna gjorde ihe går eller varför Kissie fuskar med statistiken, just leave it, for the greater good!

2010-07-10 @ 14:56:24
Postat av: Frida Borg

Men asså jag tycker definitivt att du ska köra på för full gas Mr. Gossipboy jag älskar skvaller, det känns så kul att veta vad alla kändisar gör..hiihih..Sen vad andra säger, skitsamma :)

2010-07-10 @ 14:58:50
Postat av: Syrran

Halloj brossan!

Du får sätta lita fart med skvallret så jag har något att läsa ju, haha! Och skit i alla patetsika jävlar som bara måste kommentera att skvallerbloggar är tråkiga osv. Då behöver dom ju inte gå in på en skvallerblogg? Så orealistiska..

Skvaller är kul, på ett eller annat sätt!

2010-07-19 @ 15:06:03
URL: http://feliciaasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0