Update Tisdag

På Lördag tänker jag ge er läsare ett extra långt och härligt update om kändisvärlden plus en och annan godisbit, if you know what I'm saying.. Jag tänkte det att jag skulle börja lansera fjortis toppen, sådär någon gång i veckan typ tre gånger i veckan, jag har inte bestämt mig än.. Vi får se hur det blir.. Men för er som inte vet vad fjortistoppen är innebär, så är det att jag kommer att nominera veckan fjortisbloggare här i bloggvärlden.. För det är så många som klagar på fjortisbloggare, så jag tänkte varför inte hylla dem istället? Det är precis vad jag tänker göra..NU ÖVER till vad vill DAGENS SKVALLER!! ENJOY My friends!

Megan Foxs heta omslag för Armani






Sexigt värre!


Kan ni gissa vem som är den mest betalde tonårsskådspelaren i Hollywood?

* *Trumvirvel** 

Den lycklige är....










 Emma Watson och hennes bror på en modekampaj för Burberry..Men där är något som saknas!
 
Emma watson no let Tuesday's Story 12/1-010
Men var är benet?


Britney Spears gillar inte sitt utseende!





Jag kan inget annat än att hålla med! För mig är hon ingen tio poängare...


Michael Jackson blev mördad!
 
Nu är det officellt att Michael Jackson blev mördad utger brittiska News of World, kungen av pop ska ha fått en förgiftning av narkos medlet Propofol. Som syndabock har man utsett Michaels läkare, men om du frågar mig så tror jag att han visste vad han tog..Jag tror inte Michael pallade trycket, tyvärr och jag är ett stort fan så det svider att säga så.. Rest in peace brother! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0