Some skvaller to share

Skäggattack

Skäggattack, här har det odlats lite ser man, inte bara skägg utan 30år i åldern..Antar att jag får skicka honom en rakhyvel, så att han inte behöver se ut som en 50 årig uteliggare.

George Clooney in SWEDEN


Yes, ni såg rätt.. George Clooney kommer hålla hus i Jämtland under en veckas tid, när han gör det är dock fortfarande okänt, men hans folk är redan på plats, så han ska komma nu vilken dag som helst, om han till och med inte redan är där...Så alla norrländska Clooney fans kan hålla utkik runt Singsjön, för Herr Clooney.

I'm not a man

Lady gaga har nu gått ut med att hon inte är en man, och att folk kan sluta undra...Det kommer jo inte som en nyhet direkt om jag säger så, jag hoppas att ingen av er har trott att hon faktiskt ska ha haft någon "donkey dick" if so shame on you.. Men jag förlåter er.

The real deal #2


Lite brun utan sol hade nog inte skadat lilla Renee.


Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

åhh jaså kollar du på thai serie med :P

2010-01-26 @ 21:25:34
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0