Skvallret är tillbaka

Bloggen har varit under konstruktion, men är nu tillbacka i full gång. ENJOY!


BRANGELINA SKILSMÄSSA!?!?

Det senaste dygnet har det cirkulerat att the powercouple Brangelina ska besämt sig för att skilja sig.. DOCK är detta bara ytterliggare ännu ett  RYKTE!! Detta blir veckans FAKE NEWS OF THE DAY! Lite önskedrömmar där för en del tjejer och killar, kanske?

Ms Plastic Fantastic


BEFORE(Övre bilden)

Okej låt oss reda ut vad jag tycker om det hela att Heidi Montag gått under kniven.. Alltså jag måste bara säga att det blev jävligt snyggt resultat alltså, även om hon enligt min åsikt inte behövde göra det,så kan jag bara säga att hon nu ser perfekt ut med minus haka, näsa osv...MEN NU RÄCKER DET OCKSKÅ!

CAT FIGHT! ANKNEWS!



Agnes-Nicole Winter ska nu ha gått till attack mot Ankan, att hon är en fem-minuter fame person, som försöker etablera sig genom att kränka alla andra.. Låter till avundsjuka här tycker, Agnes-Nicole trodde säkert att det var hon som skulle bli stjärnan av SHF..Vi får se vad Ankan kontrar med!

THE REAL DEAL!

BLÄÄÄÄ!!!!

Kylie Minouge= LESBISK!

Kylie Minouge har nu gått ut med att hon tänder på tjejer..Blev rejält överraskad måste jag säga. Sen om det är en PR Kupp eller inte, det får tiden avgöra..Andra pumor som också erkänt att dom tänt på tjejer är:






David Beckham antastad!


En italiensk reporter ska ha gått fram till Beckham och greppat tag runt kulorna, och skrikit: BECKHAM ÄR LITEN!!
David får ingen sympati här inte!!


Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

haha kaloriter är inget :D

2010-01-25 @ 17:32:18
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0