Måndag Update

Jag tycker att det börjar bli hög tid för dagens update! So here it goes


Michael Buble och Louisana blomstrande romans


Nu har succesångaren Michael buble förlovade sig med den argentinska dokusåpa stjärnan Louisana Lopilato..Enligt vittne ska Michael själv ha utbrustit i restaurangen där dom firade efteråt" JAG ÄR FÖRLOVAD!!"
Vad fint, jag har alltid sagt att man ska vara stolt över sin partner, för om inte så kan man låta dom vara med någon annan som uppskattar dom mer.. Oj vad djup jag blev helt plötsligt, sorry..



 Ännu yterliggare ett par som det ska ha börjat hetta till om


Nigel Lythgoe (Domare i So you think you can dance) och Mike Jaggers ex: Jerry Hall

BARA JAG SOM TRODDE HAN VAR LAGT PÅ ANDRA HÅLLET? 

DAGENS  BREAK UP!


Den Superheta Pussycat sångaren Nicole ska ha gjort slut med sin pojkvän.Det ger alla oss andra en chans, I'm a right?




Anders Bagge och hans flickvän Sara ska ha gått skilda vägar




ANGELINA JOLIES MÖRKA HEMLIGHET!!




Du ser rätt, hon är BLOND! Stjärnan ska ha erkänt till Tyska Das News att hon egentligen är mörkblond, och att hennes mamma började färga hennes hår mörk redan som fyraåring.. Är det inte helt galet? Bara jag som blivit vilseledd helt? Jag undrar vad Anna Anka tycker om henne nu, för enligt henne ser hon ut som ett "spräckt rövhål" som brunhårig..




MER DRAMA FÖR LINDSAY LOHAN


Skandalprinsessan Lindsay Lohans privatchaufför ska ha kört på en papparazzi fotograf i Söndags utanför hennes hotellet CAFE i Hollywood..Jag kan inte låta bli att skratta åt stjärnas missöde, för mer än så tänker jag inte bryr mig om henne.. Bara jag som är jävligt trött på henne? WHITE TRASH!


Kommentarer
Postat av: Erika

Ahh, synd det där med bagge.

2010-01-11 @ 20:56:16
URL: http://ikaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0