Breaking News of Today

KENZA I BLÅSVÄDER





Nu kommer det lite smaskiga nyheter mina vänner om superbloggerskan Kenza herself. Jo det är såhär att hon tydligen ska ha fifflat med sin skatten, dvs hon har gjort felaktiga köp och inte deklarerar det, vilket betyder att hon är skyldig att betala 49000kr till skatteverket..Can you believe it? Inte nog med det hon ska även ha spenderat 47000kr på smink, halla!! Är det bara jag som inte fattar? 47000kr i smink,jag som trodde hon var A la naturell..Bullshit..Jag är verkligen chockat över detta, med tanke på att hon spelar den oskyldiga lilla flickan som alltid gör rätt. Skenet bedrar!


True blood

n


Nu har dom börjat filma den tredje säsongen av True Blood, och producenterna har lovat att Alexander "Victor" ska få ännu mera plats i denna säsong.."Vår lilla djurpark har börjat växa till sig"


Elin Woods på Sexklinik


Elin Woods var i förra veckan och hälsade på maken Tiger på en klinik för sexmissbrukare, för att hjälpa honom igenom "denna svåra behandling och kris i livet"..VAFAN? Är det någon här som behöver rehab och support så är det Elin, snacka om vad hon har fått utstått alltså, och så är det han som åker in på rehab? BULLSHIT säger jag bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0