First update of Today

Bye Bye Rabih!!


Äntligen säger jag bara, det var verkligen på tiden att årets mest oengagerade och lataste och ursäktskåtaste deltagare out of the competition...USCH!! Jag fattar inte ens hur han kunde vara kvar så länge som han ändå var.. BYE BYE RABIH, See you NEVER again.

Madonna the milf och pojkvän slut!



Madonna och hennes 30år yngre pojkvän har nu gjort slut.Enligt källor så ska det ha varit pojkvännen som valt att avsluta förhållandet. Jag kan verkligen inte förstå hur man kan lämna en sådan kassko som madonna ändå är. För let's face it, jag tror knappast han blev ihop med hennes för hennes charm utan snarare storleken på plånboken..

Charlie Sheen i blåsväder


Igår ska Charlies bil som värderas upp till 160000 dollar blivit stulen och sedan ska gärningsmannen också ha kraschat bilen i en ravin..Hmm the most stupid car hijacker of the year, or what? Det verkar aldrig som att Charlies liv kommer att bli lugnare direkt, efter alla skandaler som two and half men stjärnan har haft nu under en kort tid.


Kommentarer
Postat av: in your face

riktigt värdelös blogg sämsta bloggen ever

2010-02-16 @ 20:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0